dinsdag 26 mei 2015

"Crochet on the go"


Esther van Happy in Red reist veel en haakt daarbij heel wat af in verschillende landen en op verschillende plekken. Op Facebook en op haar Blog vroeg zij zich af wie er nog meer haakt op reis en deed een oproep om dit te delen.... Welnu ik ben net terug van maar liefst twee uitstapjes waarbij ik mijn  haakwerk bij me had!

In Lissabon begon ik twee weken geleden met een bol Unikat een driehoeksjaal te haken, heerlijk op het balkonnetje van ons appartement (Appartments Rue Garret 49, een aanrader!)


Hiermee ging ik verder in Frankrijk tijdens onze Hemelvaart tot Pinkstervakantie, hij vordert al aardig.



Maar heb de sjaal even terug in de mand gelegd want ik had ook mijn Cal2015 deken meegenomen op vakantie omdat ik al een paar weken achterliep en een kleine inhaalslag wilde maken. Het was nogal fris op vakantie dus was het heerlijk haken onder mijn deken. Ben nog steeds helemaal verliefd op het Stonewashed wol van Scheepjes en het is zo leuk om de deken elke week te zien groeien! Elke week een andere steek of combinatie van steken leren!

Ik mag graag haken wanneer we rijden met de auto/camper, zo val ik niet in slaap, das wat minder saai voor manlief. En mochten mijn ogen toch spontaan even dichtvallen dan toetert hij me wakker!


Vorig jaar haakte ik op onze vakantie naar Kroatie ook een driehoeksjaal met wol van Limited by Wolcafe en het patroon kreeg ik daar gratis bij.


Benieuwd naar jullie #crochetonthego verhalen! 

4 opmerkingen:

  1. Ooh zalig! Toevallig gaan wij komend najaar naar Lissabon... ik kijk meteen even naar je appartementje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom in het goede leven. Wat een zalige combinatie, vakantie en creativiteit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er geweldig uit, misschien moet ik het ook eens gaan leren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat reizen en haken... ik ben alleen nog een maand aan het werk en zal dan ook foto's kunnen posten van het reizen.
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je laat weten wat je er van vindt!