zondag 31 augustus 2014

Super Held Cape

Tijdens een gezamenlijk kampeerweekje vroeg neefje Freek of ik een superheld cape voor hem wilde maken. Hij moest blauw worden....
Na wat gespeur op Pinterest vond ik een patroon wat me wel aansprak.
Maandag op de markt vond ik een mooi blauw stofje voor 1 euro de meter, woensdagavond nam ik een aantal maten bij Freek en donderdag fabriceerde ik de cape in elkaar.
Natuurlijk mocht een logo achterop niet ontbreken. In plaats van de superheld S maakte ik een F in Superhero style. Dit door een font te zoeken op internet en deze van het scherm over te trekken.

Met behulp van vilt en Vliesofix ontstond dit prachtige logo.

Freek heeft vandaag de cape opgehaald en is er erg blij mee!



3 opmerkingen:

  1. Geweldig!! Ik heb meteen gezocht op font superhero. Wat een keus, ik wist niet dat het zo heette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is ie leuk geworden en wat slim om dat lettertype te gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig hij is er zo te zien super blij mee. gr bets

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je laat weten wat je er van vindt!